Brezskrbno

Z nami ste lahko brezskrbni, saj vam tekom vašega poslovanja stojimo ob strani.

Pravočasno

Točnost, a nam ostane kaj drugega?

Varno

Varnost podatkov je naša ključna prioriteta.

Osebno

Maksimalno se trudimo prilagajati vašim željam. 

Celovite računovodske, kadrovske in ostale svetovalne storitve

  • računovodstvo,
  • kadrovske storitve,
  • AZA START,
  • storitve za tujce,
  • virtualna pisarna/administracija,
  • ostale svetovalne storitve:
    • davčno in finančno svetovanje,
    • pravno svetovanje,
    • izdelavo poslovnih in finančnih planov,
    • prijavo na razpise ...


Ker se v našem podjetju želimo posvetiti zgolj naši dejavnosti, je podpora zaposlenih v AZA PLUS zelo dobrodošla. Vse računovodske in finančne zadeve jim v celoti prepustimo.

...

S podjetjem AZA PLUS sodelujemo že od samega začetka, ko smo naše podjetje ustanovili.  Ne glede na vprašanja in dileme, ki se nam porajajo, vedno dobimo odgovore. Takšna podpora nam pomeni zelo veliko.

Studio.a+v

Pogosta vprašanja

Vabilo pošljite svoji skrbnici, ki vas bo vodila skozi zahteve inšpekcijske službe. In brez skrbi. Vsa dokumentacija, ki jo v tem primeru potrebujete, je arhivirana v našem podjetju, tako da bomo celotno korespondenco z inšpekcijo službo prevzeli sami.
Ne, ni nujno. A vam svetujem, da se za najem, vsaj osnovnih, računovodskih storitev kljub temu odločite. Pomagali vam bodo pri samem ustanavljanju podjetja, kasneje pa namesto vas opravljali številne računovodske, davčne in druge storitve. Vi pa se boste tako lahko posvetili zgolj svoji temeljni dejavnosti in dobrim poslovnim rezultatom vašega podjetja.

Ko odprete svoje podjetje, vam določimo svojo skrbnico, ki vas vsaki mesec vodi skozi vaše obveznosti in naloge, ki jih imate kot podjetnik z vidika računovodstva in financ.
Pri dostavljanju dokumentacije imate več možnosti: lahko jo dostavljate sami, tudi izven našega delovnega časa imate to možnost, lahko jo pošljete po pošti ali pa po e pošti. V nekaterih primerih pa po dokumentacijo hodimo tudi k strankam.

Vsekakor vam svetujem, da jo vsake toliko dostavite sami. Predvsem za to, da se srečamo. Veseli smo vsakršnega obiska naših strank.
Cene naših storitev so opredeljene na naši spletni strani in so odvisne od števila poslovnih dogodkov oziroma količine dokumentacije (izdanih računov, prejetih računov, števila zaposlenih idr.). A vsekakor zajemajo vse storitve, ki jih kot podjetnik potrebujete.

O vsakršnih spremembah cen naših storitev pa ste vedno vnaprej obveščeni in se o tem tudi pogovorimo.

Cenik paketov si lahko ogledate na tej povezavi.
V primeru, da imate kandidata že izbranega, je potrebno pričeti s postopkom zaposlovanja, ki vsebuje zapis pogodbe o zaposlitvi, kjer določite nujne vsebine vajinega dogovora, prijava v socialna zavarovanja, zdravniški pregled in dr.. V našem podjetju vam pomagamo pri pripravi pogodbe o zaposlitvi, ki mora biti usklajena z Zakonom o delovnih razmerjih in pripadajočo kolektivno pogodbo. Pogodba o zaposlitvi pa nam kasneje omogoča tudi obračun plače ter vseh nadomestil in dodatkov.
ZAUPAJO NAM
02_BILCOM.png
03_ROBOTOX-WHEELS.png
04_DPR_DOO.png
06_SIEK.png
08_KIT_AK.png
09_KUNST.png
10_LANKO_DOO.png
12_MIZARSTVO_SILEC.png
13_MK_PROJEKT.png
15_ORANDA.png
17_PRAH.png
20_SEKIRNIK_DESIGN.png
21_SUBLIMO.png
23_TURIZEM_NARAT.png
25_GM_KONSTRUKCIJE.png
26_PUBY_LAND.png
27_ROBOTEH.png
30_SKOK_M.png
31_LU_ROGASKA.svg
32_BJELOVUCIC_NIKOLA.png
33_BLAZUN_ZVONI.png
34_CEROVSKI_TILE.png
26_KONVEKS.png
44_ORGLARSTVO_SKRALB.png
45_SKRABL_ZOFIJA.png
47_TURNAR_PATRICIA.png
51_HERNAVS_BOSTJAN.png
52_BIOSAN.png
53_BORUT_JEZOVNIK.png